Zajęcia fitness

Andrychów

BPU

Zajęcia, których głównym celem jest wyrzeźbienie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). Polegają one na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń przy użyciu różnych przyrządów takich jak: hantle, gumy, obciążniki na nogi, duże i małe piłki, oraz stepy. Na naszych zajęciach z pewnością ujędrnisz pośladki, wysmuklisz uda oraz zapewnisz sobie płaski brzuch!

Trening obwodowy

Skierowany jest przede wszystkim do osób, które oczekują szybkich efektów w krótkim czasie. Trening łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Sesje treningowe są wykonywane krótko, ale za to wyjątkowo intensywnie. Jeden obwód to z reguły 10-12 ćwiczeń.

Zdrowe Plecy

Zajęcia skierowane są do ludzi prowadzących siedzący tryb życia (praca biurowa, za kierownicą, przy kasie itp.), a także osób, które mają za mało prawidłowego ruchu na co dzień i czują się w związku z tym przeciążone i zmęczone. Celem zajęć jest nauka poprawnego wykonywania ćwiczeń, a także wzmocnienie głębokich mięśni stabilizujących kręgosłup oraz zwiększenie mobilności stawów w ciele.

Brazylijskie Pośladki 

Trening dla kobiet, które chcą mieć ładnie wyrzeźbioną pupę. Specjalnie dobrane ćwiczenia podnoszą i „pompują” mięsień pośladkowy. Trening ten wzmacnia, ujędrnia i przede wszystkim rzeźbi pośladki.

Body-Pump

Trening wytrzymałości siłowej przy użyciu​ ​sztang w rytm zmieniającej się dynamicznie muzyki. W ciągu godzinnego treningu pracujemy nad rozwijaniem wszystkich dużych partii mięśniowych. Rodzaj obciążenia jest dobierany indywidualnie, tak, aby odpowiednio stymulować ciało do osiągania coraz lepszych wyników. 

Tabata

Interwałowy trening metaboliczny. Trening, którego całkowita długość wynosi tylko 4 minuty, jednak w tym czasie wykonuje się ćwiczenia o wysokiej intensywności trwające po 20 sekund, po czym następuje 10 sekund treningu mniej intensywnego. W czasie całych zajęć wykonujemy 8 pełnych cyklów.  

Step/Step&Shape

Step/Step&Shape zajęcia, które łączą w sobie ćwiczenia kształtujące i wydolnościowe. Zarówno przy wzmacnianiu, jak i w części aerobowej, wykorzystujemy step, co powoduje, że trening jest ciekawszy i intensywniejszy. Z kolei muzyka grająca w tle jest dynamiczna, porywająca i zapewnia dawkę pozytywnej energii, dzięki czemu wzrasta motywacja do dalszych ćwiczeń.

Cross cardio

Cross cardio ​to trening wytrzymałościowo-siłowy, łączący zróżnicowane i intensywne ćwiczenia, które mają na celu kształtowanie, rozwijanie i gruntowanie szeroko pojętej sprawności fizycznej i ogólnej kondycji. Świetnie wpływa na kształtowanie sylwetki oraz poprawia wydolność krążeniowo-oddechową, wytrzymałość, siłę, elastyczność, koordynację i zręczność.

Barre au sol ​

Barre au sol ​to zajęcia rozluźniające, oddechowe, oraz wzmacniające ciało. Ćwiczenia zawierają w sobie elementy barre au sol, pilatesu oraz jogi. Barre au sol czerpie inspiracje z ćwiczeń tańca klasycznego. Ta technika wzmacnia stawy, mięśnie, ścięgna, nie obciążając przy tym kręgosłupa, stawów kolanowych i skokowych. Technika łączy naprzemiennie serie ćwiczeń dynamicznych i statycznych, a podczas wykonywania ćwiczeń poprawiamy i wzmacniamy ogólną koordynację ruchową, uczymy się prawidłowego oddychania oraz odpowiedniego napinania mięśni. Stretching używany jest również, jako powszechna forma rehabilitacji. Jest to rodzaj zajęć polecanych osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji lub też tym, które chcą zwiększyć elastyczność swojego ciała oraz zakres ruchu mięśni i stawów. Stretching świetnie wpływa na całe ciało.

Cardio dance

Nudzi Cię typowe cardio? Te zajęcia taneczno-ruchowe są właśnie dla Ciebie. Na sali rozbrzmiewają aktualne muzyczne hity, które zachęcają do kolejnych ćwiczeń. Cardio Dance to zajęcia łączące choreografię z treningiem i ich głównym zadaniem jest maksymalne wypalenie tkanki tłuszczowej, a przy okazji sprawienie Ci wiele radości oraz nauczenie świetnych i przede wszystkim płynnych ruchów. Cardio dance to zajęcia, podczas których spotykają się cztery pokolenia, ćwicząc i bawiąc się doskonale.

Cross trening

Cross trening jest to metoda treningu łącząca ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe, rzeźbiące ciało i odchudzające. Zajęcia opierają się na wymagających i intensywnych ćwiczeniach, gdzie „rywalizuje” się głównie ze samym sobą i czasem.   

Jesteś zainteresowany naszymi zajęciami fitness?

Dzięki różnorodnemu i bogatemu pakietowi karnetów na zajęcia fitness, każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Zapraszamy!