Zajęcia fitness

Andrychów

BPU

Zajęcia, których głównym celem jest wyrzeźbienie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). Polegają one na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń przy użyciu różnych przyrządów takich jak: hantle, gumy, obciążniki na nogi, duże i małe piłki, oraz stepy. Na naszych zajęciach z pewnością ujędrnisz pośladki, wysmuklisz uda oraz zapewnisz sobie płaski brzuch!

Trening obwodowy

Skierowany jest przede wszystkim do osób, które oczekują szybkich efektów w krótkim czasie. Trening łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Sesje treningowe są wykonywane krótko, ale za to wyjątkowo intensywnie. Jeden obwód to z reguły 10-12 ćwiczeń.

Zdrowe Plecy

Zajęcia skierowane są do ludzi prowadzących siedzący tryb życia (praca biurowa, za kierownicą, przy kasie itp.), a także osób, które mają za mało prawidłowego ruchu na co dzień i czują się w związku z tym przeciążone i zmęczone. Celem zajęć jest nauka poprawnego wykonywania ćwiczeń, a także wzmocnienie głębokich mięśni stabilizujących kręgosłup oraz zwiększenie mobilności stawów w ciele.

Slim Body  

Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Body-Pump

Trening wytrzymałości siłowej przy użyciu​ ​sztang w rytm zmieniającej się dynamicznie muzyki. W ciągu godzinnego treningu pracujemy nad rozwijaniem wszystkich dużych partii mięśniowych. Rodzaj obciążenia jest dobierany indywidualnie, tak, aby odpowiednio stymulować ciało do osiągania coraz lepszych wyników. 

Tabata

Interwałowy trening metaboliczny. Trening, którego całkowita długość wynosi tylko 4 minuty, jednak w tym czasie wykonuje się ćwiczenia o wysokiej intensywności trwające po 20 sekund, po czym następuje 10 sekund treningu mniej intensywnego. W czasie całych zajęć wykonujemy 8 pełnych cyklów. 

Step

Step to forma zajęć fitness, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki.

Cross cardio

Cross cardio ​to trening wytrzymałościowo-siłowy, łączący zróżnicowane i intensywne ćwiczenia, które mają na celu kształtowanie, rozwijanie i gruntowanie szeroko pojętej sprawności fizycznej i ogólnej kondycji. Świetnie wpływa na kształtowanie sylwetki oraz poprawia wydolność krążeniowo-oddechową, wytrzymałość, siłę, elastyczność, koordynację i zręczność.

Bodyart ​

Współczesna fitness’owa hybryda połączenia jogi, oddechu i tańca. Zawiera w sobie elementy fizjoterapii, Pilates’u oraz klasycznych technik oddechowych. Podstawą Body Art jest fuzja treningu oraz relaksu przy dźwiękach spokojnej muzyki. Celem ćwiczeń jest stopniowe zapewnianie odpowiedniego funkcjonowania całego ciała, poprzez wzmocnienie i stabilizację wszystkich mięśni zaangażowanych w ruch. Zwiększona świadomość i celowe wdrażanie oddychania, przynoszą ciału relaks w trakcie ćwiczenia jak i po jego zakończeniu. Lekcja przeznaczona dla osób aktywnych, chcących zadbać o swoją sylwetkę, a jednocześnie uzyskać wszystkie zdrowotne i relaksujące efekty.

Deepwork

Podobnie jak bodyART to kolejny innowacyjny system ćwiczeń powstały w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych czasów. Twórcą programu jest Robert Steinbacher, człowiek, który opracował bodyART. Jego olbrzymia wiedza i doświadczenie pozwoliły stworzyć niezwykle funkcjonalny trening wpływający na całe ciało. Według twórcy deepWORK łączy elementy treningu bodyART (gdzie liczy się prostota, funkcjonalność i płynność ruchów całego ciała) z elementami IRON SYSTEM (intensywnego treningu wzmacniającego, bijącego rekordy popularności w Niemczech czy Wielkiej Brytanii).

Crossfit

Crossfit jest to metoda treningu łącząca ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe, rzeźbiące ciało i odchudzające. Zajęcia opierają się na wymagających i intensywnych ćwiczeniach, gdzie „rywalizuje” się głównie ze samym sobą i czasem. 

Jesteś zainteresowany naszymi zajęciami fitness?

Dzięki różnorodnemu i bogatemu pakietowi karnetów na zajęcia fitness, każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Zapraszamy!