Szeroki wachlarz zajęć

Od przybytku głowa nie boli dlatego w naszym klubie możesz wybierać z szerokiego wachlarza zajęć. Nie wiesz, które zajęcia będą dla Ciebie najlepsze? Przeczytaj opis lub zapytaj w klubie.

BPU czyli Brzuch, Pośladki, Uda. Zestaw ćwiczeń, które wzmacniają i modelują dolne partie ciała. Z tego powodu, trening ten stał się szczególnie popularny wśród kobiet, którym zależy na zgrabnej sylwetce. Crossfit to jeden z najpopularniejszych i najtrudniejszych treningów dla osób, którym zależy na muskularnej sylwetce, sile i wytrzymałości. Czy będzie łatwo? Nie! W końcu Crossfit to program treningowy włączony do szkolenia amerykańskich marines. Step to odmiana aerobiku wykorzystująca do treningu step czyli mały schodek. Trening polega na wchodzeniu i schodzeniu ze schodka w rytm muzyki. Układ choreograficzny zawiera około 200 wariantów ćwiczeń. Step doskonale modeluje sylwetkę oraz redukuje tkankę tłuszczową. TBC czyli Total Body Conditioning to kompleksowy i ogólnorozwojowy trening mięśni całego ciała oraz ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową. Zajęcia te rekomendowane są osobom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z siłownią i fitnessem. Body pump to ćwiczenia ze sztangą wykonywane w rytm muzyki. Obciążenie sztangi dobierane jest indywidualnie pod każdego z ćwiczących. Trening poprawia siłę i wytrzymałość, spala podskórną tkankę tłuszczową nie zwiększając przy tym objętości mięśni. Trening funkcjonalny to trening, którego celem jest poprawa funkcjonowania całości organizmu lub jego konkretnego elementu. Podnosi formę sportową, zmniejsza ryzyko wystąpienia urazu. Doskonały wybór dla osób prowadzących siedzący tryb życia. Body Ball to trening fitness z wykorzystaniem dużej, elastycznej piłki. Trening wzmacnia mięśnie kręgosłupa, wpływa na przywrócenie prawidłowej postawy ciała, działa relaksacyjne. Nadaje się dla wszystkich grup wiekowych. Body shape czyli trening fitness mający na celu wyrzeźbienie wspaniałej sylwetki. Ćwiczenia wykonuje się dokładnie i powoli, z wykorzystaniem ciężarków, gumy czy stepu. Nadają się dla wszystkich grup wiekowych. Tabata to mega intensywne ćwiczenia dla kobiet i mężczyzn, które mają na celu podniesienie wydolności i wytrzymałości organizmu poprawiając przy tym metabolizm. Program treningowy, opracowany pierwotnie dla japońskich sportowców, zakłada 20 sekundowe sprinty angażujące jak najwięcej partii ciała po których następuje 10 sekund odpoczynku. I tak 8 razy pod rząd. Fit ball to ćwiczenia z użyciem różnej wielkości piłek. Trening zaczyna rozgrzewka (10 min) składająca się z prostych ćwiczeń, które angażują główne grupy mięśniowe. Wszystkie one są opracowane przez instruktora pod kątem indywidualnych potrzeb ćwiczących. Zdrowe plecy to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia. Kalistenika (kallos sthenos – „piękno i siła”) – aktywność fizyczna polegająca na treningu siłowym opartym o ćwiczenia z wykorzystaniem własnej masy ciała, takie jak np. „pompki”, „mostki”, „brzuszki” i „dipy”. Jest często łączona ze stretchingiem. Kalistenika ma pozytywny wpływ na układ krwionośny człowieka oraz kształtuje mięśnie, równowagę, zwinność i koordynację. Wykorzystuje się ją w ramach treningu wojskowego oraz wychowania fizycznego w szkołach na całym świecie. Easy-ball to zwiększenie świadomości własnego ciała. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki. Regularna praktyka Easy-ball daje niezwykle szybkie i trwałe efekty. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione, co przyczynia się także do zmniejszenia ryzyka występowania kontuzji, poziom stresu ulega znacznemu obniżeniu. Płaski brzuch i jędrne pośladki to zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha, tali i pośladków. Pierwsza część zajęć to rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii i ujędrnienie pośladków. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich. Pilates to technika ćwiczeń wzmacniająca mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa, powoduje wysmuklenie całego ciała, pomaga wyszczuplić brzuch oraz zniwelować dolegliwości bólowe ze strony kręgosłupa. Uczy prawidłowego oddechu, świadomości własnego ciała oraz koncentracji. Zajęcia odbywają się w spokojnej atmosferze, są skuteczne i wymagające, dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Joga to doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii, trening jogi wymaga koncentracji i ćwiczenia wysiłku mięśni z oddechem, buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy oraz wycisza umysł‚, dodaje energii i siły w codziennym życiu, każde zajęcia kończą się relaksem.

Poznaj cennik

Wejście jednorazowe 18,00
Karnet 4 wejścia 56,00
Karnet 8 wejść 89,00
Karnet open 149,00

Zajęcia odbywają się przy minimalnej ilości osób: 5

Zajęcia grupowe prowadzi

Jakub Wenda – kuba@ifitt.pl

Znany szerzej jako KUBA KOŁCZ. Wielki fan rozwoju osobistego oraz samodoskonalenia. Wierzy, że „pasja rodzi profesjonalizm” a aktywność fizyczna jest doskonałym akceleratorem pozytywnych zmian w życiu każdego człowieka. Dzięki robieniu zawodowo tego co kocha, może codziennie wstawać z uśmiechem na twarzy. Z uśmiechem także trenuje swoich podopiecznych, oddając im serce i czas. Motywuje, uczy, doradza oraz wspiera w czasie kryzysu. Specjalizuje się w pracy z ludźmi, dobiera plany treningowe, uczy zdrowego trybu odżywiania. Założył Klub iFitt wierząc, że w ten sposób, będzie w stanie pomóc większej liczbie osób. Jego osobiste motto „Zawsze i wszędzie – możesz wszystko!” stało się hasłem całego klubu.

Monika

Wysportowana i smukła sylwetka, uśmiech na twarzy oraz otwarte podejście do ludzi to znaki rozpoznawcze Moniki : ). Monika, to także doświadczona instruktorka prowadząca zajęcia od 2008 roku. Specjalizuje się w TBC, TRIO, STEP, Big Ball, Muscle Intense Training (sztangi) oraz Treningu Funkcjonalnym. W wolnych chwilach uwielbia uprawiać Nordic Walking.

Patryk

Magister fizjoterapii, Movement Patterns Coach level 1 i 2. Specjalizuje się w zapobieganiu i redukcji bólu w ciele za pomocą właściwie dobranego treningu, który ma na celu wzmocnienie mięśni stabilizujących kręgosłup, ale również wykształcenie prawidłowej postawy w warunkach życia codziennego. Ukończył dziesiątki szkoleń z zakresu treningu i żywienia, ucząc się przy tym od takich specjalistów jak: Ryszard Biernat, Kamil Koczwara, Paweł Pawlak, Paulina Ihnatowicz, Emilia Ptak, Jakub Mauricz, Sebastian Gęsior, Tadeusz Sowiński i wielu innych. Jego osobistą inspiracją jest dr. John Rusin, a największym sukcesem uśmiech podopiecznych, którzy dzięki jego zajęciom nauczyli się nie tylko prawidłowych wzorców ruchowych ciała ludzkiego, ale przede wszystkim zwiększyli jakość swojego życia. Motto: „Trenuj jakościowo, nie ilościowo”

Ania

Instruktor fitness, ZUMBA fitness oraz instruktor tańca towarzyskiego. Swoją przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 6 lat, z czasem osiągając wysokie wyniki również na arenie krajowej. Jej życiowa pasja do tańca stała się także sposobem na życie. Energiczna, pozytywnie nastawiona do życia, spełniająca swoje marzenia! Swoim optymizmem zaraża wszystkich dookoła, dzięki czemu jest w stanie zmotywować do ćwiczeń prawie każdego. Motto: „Rób to,co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w życiu!”

Dawid

Trener fitness od 4 lat, ale sport to jego życie, o czym będziesz mogła/mógł przekonać się ćwicząc razem z nim. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej stale poszukując nowych wrażeń. Pływanie, bieganie, sztuki walki, ćwiczenia siłowe czy wytrzymałościowe to zajęcia stanowiące obowiązkowy punkt każdego tygodnia. Uwielbia podróżować – latem chętnie bierze udział w górskich wędrówkach, natomiast zimą stawia na narty. Na swoim koncie ma sporą ilość szkoleń Crosswitowych, dzięki którym wciąż zdobywa nowe doświadczenia i inspiracje na prowadzone przez siebie zajęcia fitness.

Paola

Animatorka czasu wolnego dzieci, właścicielka Bajlandii w Trzebini. Ukończyła pedagogikę, od trzech lat prowadzi również zajęcia taneczno-ruchowe w szkołach podstawowych. W prowadzenie każdych zajęć angażuje się ciałem, umysłem i duchem – jest uśmiechnięta, życzliwa, pamięta o potrzebach każdego dziecka. Jak sama mówi: „Aktywność ruchowa dla najmłodszych stanowi ważny warunek prawidłowego rozwoju fizycznego, psychicznego i społecznego. Ponadto wspiera ogólną sprawność oraz wytrzymałość organizmu i układu odpornościowego. Wzmaga wytrzymałość na stres, pomaga w budowie mocnych kości i stawów, ale przede wszystkim daje mnóstwo frajdy i dobrej zabawy!”

Sabina

Energiczna, pełna charyzmy i entuzjazmu – jej zajęcia nie są na pewno nudne! POWER SPALANIE – daje nie tylko zamierzone efekty, ale również zapewnia niezłą zabawę. Zajęcia POWER SPALANIE dla wszystkich, którzy potrzebują szybko zgubić zbędne kilogramy lub chcą uzyskać mocne ciało, zdrowie i kwitnący wygląd zewnętrzny. Zajęcia poprowadzi wieloletnia instruktorka jumping frog, tancerka, Mistrzyni Polski w kategorii senior pom pom solo.